HomeЮморRelated VideosMore From: Frank Prankman

Chris Hansen Prank Calls a Ghetto Chat Line

447 ratings | 47516 views
Chris Hansen decides to call a ghetto chat line in hopes of finding new love. He even encounters a man who was matched up with Chris by the hotline and Chris attempts to hit on him too anyway. ENJOY!!! WOW!!! Over 10,000 views and counting! Keep watching!
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (114)
Darth Decius (22 days ago)
OH YEAH
B. Madina (1 month ago)
Gay dudes are very sexually deviant by nature i believe. not a judgement, just an observation
Deadpool (1 month ago)
I'm horny for you.
AngelGraveYard92 (1 month ago)
Sounds like a gay, there’s lots of them over there
jstnhnh (3 months ago)
I can not believe that I’m actually thinking about BLANKING your BLANK
Grimoire 88 (3 months ago)
1:09 LMFAO
KleenerBro (4 months ago)
It's like I always envisioned it to be xD
The Red Diablo (4 months ago)
Chris Hansen delivers his line to perfection.
Tic Tack (4 months ago)
Many many times,I've blanked someone's blank!
Dylan Dangler (4 months ago)
Thickness Baby lmao
dalex 77 (4 months ago)
I wanna blank your blank 😂😂
Sneaker Freak 92 (5 months ago)
Howwarreyoutunighttt
Can someone link me the Sounding board website for Chris Hansen
Katie Katie (8 months ago)
When Chris Hansen has sex, do you reckon he talks the same way as when he's reading chat logs? "I am so horny right now. I would love to blank you in the blank."
Mr. Internet Man (9 months ago)
HOW ARE YOU T'NIGHT
greyfox37 (10 months ago)
I got really close to getting caught! *BEEP!* LOL
Mo B (1 year ago)
Howeryewdanite?
FreekeeChakra (1 year ago)
I can’t believe that I’m actually thinking about blanking your blank.
Michael S (1 year ago)
That is hilarious do more chris hansen prank calls
Dragon 951 (1 year ago)
when he said he did ot with a 15 year old I couldn't help it, I fucking lost it 😂😂😂
Master Epps (1 year ago)
How the fuck couldn't that dumbass tell it's fake?
PeeboTyson (2 years ago)
Yo, you are matched with...
greyfox37 (10 months ago)
Bailbondsh
Fred Herbert (1 year ago)
"What's up guys? I'm tryna suck on a dick and get fucked, who down? Who.." "Say hello!"
Leena Brynn (2 years ago)
Holy cow funny🙊
Mikey B (2 years ago)
howareyoutonite?!
John Titor (2 years ago)
I have used the line 'blanking your blank' to a woman on a dating site.
HILARIOUS!!
ChromeFox360p (3 years ago)
*middle aged man with gruffly voice speaks* Chris - I take it you're a virgin ROFL
Dudley Do-Rite (3 years ago)
ha ha ha ha, thats hilarious
Corinth Arkadin (3 years ago)
"YO you are matched with...."
Lax (3 years ago)
I died at the end Chris: I did it with a 15 year old before *hangs up*
jewcore666 (1 year ago)
Lax me too lol
Phantasm Art (3 years ago)
That was awesome!!
KrDizzy14 (3 years ago)
We had this chatline in Seattle a long time ago. It was called "The Donut" but it got shut down due to too many rapes during meet-up. The automated man on this chatline sounds exactly like Seattle The Donut chatline lol. Nostalgia!
bibbly bobbly (3 years ago)
+KrDizzy14 I want you to start living as a gay woman.
Turd Muffin (3 years ago)
Ha Ha. Chris, you so white boy!
Hello World (3 years ago)
This was hilarious
lemurian chick (3 years ago)
The funny thing is that the way Chris is accentuating the statements, he sounds so White.
the snowdawg (3 years ago)
+Adam B But is the IBM white??
the snowdawg (3 years ago)
+A A No he ain't is he?
A C (3 years ago)
he is white u idiot
Ada Lovelace (3 years ago)
thats a 781 chat line Lindsey will die laughing
7 people couldn't believe they were going to be blanking Chris Hansen's blank.
Eli (4 years ago)
"I'm 27"
OfficeJamZ (7 months ago)
cleanest best pleasure
Grafton Monster (3 years ago)
+Walter Babst how do you feel about my thaaaannggg in your mouth?
Walter Babst (3 years ago)
+EliCurrent I'm cute though, built good.
Totalidiocy (4 years ago)
This one was really good. Conversation followed really naturally. Hilarious.
Madwestboy (4 years ago)
@0:38"how do you feel about my thang in your mouth" LOL
ÁUß Code (4 months ago)
"my thaaang" lmao
zambimaru (4 years ago)
"I did it with a fifteen year old before."  LOL
GHETTO-BANDIT RECORDS (4 years ago)
 What the hell is speaking camp?
lemurian chick (3 years ago)
+manmann lee Campy is being flaming or very effeminate.
lemurian chick (4 years ago)
Why is it that Black gay guys are uber gay?
lemurian chick (3 months ago)
@the snowdawg: What was that question again? 😂
the snowdawg (2 years ago)
+lemurian chick Honest, I aint tryin' to wait 20+ mins for your response homie....
the snowdawg (2 years ago)
+lemurian chick Besides, do u want me and my people to unsubscribe from your channel?? I'll tell u what, we won't until u answer me.... Best make it quick L chick.
the snowdawg (2 years ago)
I am!! I don't want to slap a nigga because he is a flamer yano!!??
the snowdawg (2 years ago)
+lemurian chick 39 weeks ago I asked u a question. I got no answer. I highly suggest u answer me L chick....
piraat6666 (4 years ago)
I died watching this
lemurian chick (3 years ago)
+piraat6666 RIP
Sippin Wid Sharlele (4 years ago)
He kinda sounds like ownage a little bit lol
Robbie Adams (4 years ago)
I lost it when he said "I take it you're a virgin"
Thomas Powell (4 years ago)
Now i know why people on talkie lines are fucking stupid! lolol nice work man. That sounded like the brookland raven
MsAntiFarLeft (4 years ago)
LOL @ "I take it you're a virgin" 1:35
Midnight Mingle (4 years ago)
BRAMD NEW FREE CHAT LINE CHECK (712)432-4872
I hope I never have to see a pic of Chris Hansen blanking his blank!
4exgold (5 years ago)
Thinking about blanking your blank XD
lemurian chick (4 years ago)
I LOLd. Literally.
nightrampage (5 years ago)
bravo sir
Corentino33 (5 years ago)
funny shit lmao
GHETTO-BANDIT RECORDS (5 years ago)
them faggotis not  from Brownsville
lemurian chick (4 years ago)
+KurtsRelaxTime 'Grammar' isn't a verb, Cletus.
lemurian chick (4 years ago)
+KurtsRelaxTime Isn't that the place your mom gets her best hoeing clients?
KurtsRelaxTime (5 years ago)
you can't even grammar brah
KurtsRelaxTime (5 years ago)
i love how you replied back instantly, are you mad bro. my mother doesnt date dirty welfare monkeys.
KurtsRelaxTime (5 years ago)
they're from Niggersville and so are you.
Leah Coyle (5 years ago)
"You do know I'm a guy right?.....so what do you look like??" Hahahahahahaha
FABULOUS DOLPHIN (4 months ago)
Do you have any body hair?
Docthal010 (5 years ago)
Maybe you will bleed a lot for the first time 
Scott Lange (4 years ago)
+Demicky Virginia "I did it with a 15 year old one time, and came real close to getting caught" and then she just hung up right away xD
KurtsRelaxTime (5 years ago)
+Demicky Virginia calm down, dickward
Demicky Virginia (5 years ago)
I fucking lost it and started to laugh so hard I cried then at the end with the 15yr old bit I seriously choked it was so funny
van vidal (5 years ago)
mooooore
Daniel Mondschein (5 years ago)
"I will come to you, and we will get a place for gay porn films" ROFL
8N42NET (5 years ago)
"How do you feel about my THAAAAAANG, in your mouth?" LMAO.
Patrick Ryan (5 years ago)
God, he had them at hello...almost.
Balaam (5 years ago)
This should have went on longer. This was spectacular.
The New Deal (5 years ago)
I am going to listen to as many chris hansen prank calls I can...my god they are funny...and he read all those crazy emails...it should be so many effective sound bites....
Joseph Towers (5 years ago)
LMAO someone should send this too him. anonymous is the only ones could do it
poop121 (6 years ago)
More Chris Hansen
el jefe (6 years ago)
LOL This funny
Judas Was Paid (6 years ago)
Chris Hansen doing a prank call just genious

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.