HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: NikiDhar

Telling My Friend I'm Gay for Him Prank (GONE WRONG)!!

1189 ratings | 143675 views
Hey Guys, today I am pranking Fikret into thinking that I am gay for him! The only thing is I did not expect him to react in such a violent way! Anyways, we hope you enjoy the video, give it a big thumbs up like you guys have been on every video! And SUBSCRIBE FOR MORE!!! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Niki's twitter: https://twitter.com/nikidees_ Fikret's twitter: https://twitter.com/Fikrett_M Niki's instagram (just made it so no posts): https://www.instagram.com/nikidees_/ Fikret's Instagram: https://www.instagram.com/Fikret___m/
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (184)
Gahyyyyyyyyyyy
Sheena Bean (14 days ago)
If this wasn't the fakest thing I've ever seen it would be a video of a sexual assault
DARK WHITE (15 days ago)
Make it real
Violeta StarStone (1 month ago)
Like like like, like
sawyer butt (1 month ago)
Such bad acting... but the friend is gorgeous
Lily Roden (2 months ago)
They looked so cute
Milano Martin (2 months ago)
You guys are such a lovely couple. I’m sure there was rough sex after the camera went off.
Milano Martin (2 months ago)
“Issa prank” “Why is your boner in my butt crack?”
annigurk (2 months ago)
In your intro it seems like he broke your bed before you already had sex!
Ella P (3 months ago)
He screamed like a Homosexual
Amari Curry (4 months ago)
He looks like the guy from Chainsmokers
Jennifer Kassir (5 months ago)
I could see you guys playing characters in a movie 😂
michael stetar (5 months ago)
i think the guy being pranked is hot. i'd blow him
Poor Baby (5 months ago)
This prank might be my favorite top 1 right now
micky jake (5 months ago)
el werito si afloja el culo se le nota jejejejej
Sagar Chowdhury (5 months ago)
R u Bengali
Andrew Reckah (5 months ago)
okay was I the only one who keeps checking on the glasses because they might break! I mean it was inches away to its doom! Edit : OKAY LITERALLY 5:54 i saw it squash beneath of a man's BODY!
Erin Channel (5 months ago)
I was thinking about that also
Suprax (6 months ago)
2K18 anyone?
نونه نانوشه (6 months ago)
Yooo are u sure this is a prank cuz you guys are abit to close man aren’t comfortable just hearing the word gay so how does he lets u stay on top of him like that
Reseviladik Productions (6 months ago)
Bwhahaaahhahaaaahhaahhaaa this is so silly
Abhishek Kumar (6 months ago)
I want a friend like that...... Great friends are always like that.... ❤️😊😊😊
Shubham Kadam (6 months ago)
5.00 gone mad i think he is really gay
LMAO if I was the guy getting hit on by my friend I'd low key back up too XD!! Not cuz I'm against gays or lesbians but just cuz I'd feel it be a bit creepy if my best friend said that and totally think it was a joke from the get go XD, honestly thought the video was cute and their friendship top notch lol
Why is this so awkward to watch. Help!!!
I LOVE IT!!!! AHHHH MORE PLEASE!!!!
AHHHHHHHH IM SCREAMING SO CUTE!!! 😂😂 YASS QUEENN!!
rewffw (7 months ago)
Real gay would NEVER be so aggressive with his potential lover. Never.
Andrew Estes (7 months ago)
Damn they make a cute couple if they was gay :)
7:02 - 7:09 OHMYGOD
this is seriously so cute and the way he screams rip fujoshis
Naomi Amaechi (7 months ago)
Really ass spanking
xxrain st0rmxx (8 months ago)
“Ahhhhh homosexual alert!”
Abby A (8 months ago)
....is it just me...or did he say "like" over one million times XD (I know its less...but he said it so much....)
Jose Cario (9 months ago)
fucking legendary
Joel Wesley (9 months ago)
Dude, I think this was the best prank ever! Well done brow! Haha...
Afra Shanaz (9 months ago)
I ship it
Melanie Hernandez (9 months ago)
I'm late but i ship it 😶
Lily 17. (9 months ago)
Like like like like
Alias W (10 months ago)
5:22 AHAHAHAHAHAHA!!!!
Brian Mendez (10 months ago)
He lowkey wanted it.
Timothy G (10 months ago)
Homie was disappointed it was just a prank lol
Timothy G (10 months ago)
😂 adorably cringe
Itachi Uchiha (11 months ago)
Yall should fuck
Weirdo Rosie (11 months ago)
That bromance tho😏😉🙃
Joe Civello (11 months ago)
Damn, your friend is really homophobic.
Jοsiαh W. (1 year ago)
LikE liKe LIkE
Rohit Sahu (1 year ago)
Nice Job! how I can make some prank video? ?? Can you help me ?? +917007545040
Gurosama Bltch (1 year ago)
i feel like this isn't even a prank, but a gay fantasy made up for girls to watch
Gurosama Bltch (1 year ago)
wtf, why did you leave your glasses on ur bed?
Hamodeh Ismail (1 year ago)
If you give a dollar for every time you said like my face will be in the dollar 😑😑
Inactive , (1 year ago)
The way he slammed you on that bed Bro. Come on. He liked it
Purgeyboi106 _ (1 year ago)
I can see them together XD I ship it 🏳️‍🌈
J A Y (1 year ago)
This was so planned
Tanvir Hasan (1 year ago)
Both gay..!sure..😜😁😁😂
R u guys r sick or what!!!!!!
Earvin Bitoy (1 year ago)
they cant be straight
Yasmim Camily (1 year ago)
5:53 ele falou meu cu kkkkkkkkkkkk ai meu Deus 😂😂😂
xy ♡ (1 year ago)
OMFG THE BEARDED GUY IS SO CUTE HAHAHAHAHA
Deaire Williams (1 year ago)
Do you guys really fuck some times??
mr. potato (1 year ago)
And this video ended their careers.
Finestgirl C (1 year ago)
LMAOOOOO😂😂😂😂😂😂😂
Rajneesh Shukla (1 year ago)
i bet they had sex together either after the video ends or later during the night 🙈🙈🙈😄
Wendy Schenk (1 year ago)
Only thought right now.... Poor glasses.....
Hi, Welcome To Chili's (9 months ago)
Wendy Schenk My thoughts exactly, my anxiety made it hard for me to enjoy the video every time I looked at those poor things...
faith chamberlain (1 year ago)
I ship it.
Apostolia Evangelou (1 year ago)
The perfect Rection ever!!!!!!!! CONGRATULATION!!!!
a person (1 year ago)
All he says is like like like like like like
Aldren Dean (1 year ago)
im back on this video and his friend is really fokin gay like wtf
Sirquincy Washington (1 year ago)
lol you wrong
cute potato (1 year ago)
5:38 i think he hit him on purpose ;))
I Have No Lifeu (1 year ago)
He seemed to be enjoying it doe😂😂😂😂😂😂
Daniel Kotov (1 year ago)
You have to admit though, he deserved that spanking🌚👍🏻
Zoey isaNeko (1 year ago)
What if your friend was gay and it wasn't a prank?
Mikhail Merkulov (1 year ago)
6:19 best part
Karma geddon (1 year ago)
HOMOSEXUAL ALERT *ROGER THAT*
Sakura Vodk (1 year ago)
The Snooty Booty 😂😂😂😂
harli13 (1 year ago)
i wonder if some of these i'm gay pranks, are real and they are just testing the waters to see how everyone reacts hahaha.
Aurangzeb Ali (1 year ago)
the other guy was contemplating but he pretended well enough whilst the camera was on he does like nikki dear
Michael I (1 year ago)
Is he drunk? I feel like they are both acting
Lizard the wizard (1 year ago)
OMG I SHIP
André Ferreira (1 year ago)
what has gone wrong?? i didnt get that part...
Hailey Wood (1 year ago)
the friend is hot tbh😂😂
Natsu Doraguniru (1 year ago)
How may like, like, like😂😂😂
Rodney_Frm_1978 (1 year ago)
Actually shit and making light of homophobia
Player qwp (1 year ago)
"Like-" x10000
H M (1 year ago)
they are so intimate with each other as friends, its kinda beautiful
Brook R (1 year ago)
i have a feeling his friend really is gay because it sounds like hes trying to make his voice sound deep
Park Kyung-Lee (1 year ago)
Brooklyn Rosales not all gay guys have high voices 😕
Abdul abdal (1 year ago)
He said " like" a thousand times
Elisa Watson (1 year ago)
I was screaming for the glasses
Shagith shagithyan (1 year ago)
good Friend👍👍👍👍👍
fatchickens (1 year ago)
he sounds like albertstuff
Dan Eddie Loayon (1 year ago)
Pepperoni. Someone finally noticed
Merica (1 year ago)
2:35 that laugh should be my ringtone
Warrior Cat (1 year ago)
Was I the only one annoyed at how many times he said "like"? I think I just get annoyed easily. Also this was hilarious.
all gay!!
BoostedDoge (1 year ago)
Hope this didn't destroy you guys' friendship!
Zj Aa (1 year ago)
69 comments until I ruined it HAHA
Wicca WhiteVEVO (1 year ago)
that had too hurt the fck out of you hand lolol
Jack Pattinson (1 year ago)
Like like like like like blah blah like like blah blah like like like like
Wiwin Tian (1 year ago)
ckckck😐
Sky Tyrants (1 year ago)
what are you fuckin gay?
Christina Mazi (1 year ago)
Your friend is a great friend
somaali Media (1 year ago)
toooooooo funny and cute

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.